تجاوز به ذهن ۱ / جلسه ی ۲۷۵ کلبه کرامت

0
dr-abbasi - dr-abbasi.ir - ،مصرف گرا - ادوارد برنایز - استاد حسن عباسی - استاد عباسی - انسان از دیدگاه برنایز - انسان از نظر فروی - بیو ماشین‌های خوشحال - تجاوز به ذهن - تجاوز به ذهن 1 - تجاوز به ذهن 1 - کان سیومرکراسی و بیو ماشین‌های خوشحال - جامعه مهاجر - جامعه‌هاجری - حسن عباسی - خشم - خشم و نیروی مخرب جنسی - خواهر زاده فروید - دانلود - دانلود با لینک مستقیم - دانلود سخنرانی - دانلود سخنرانی با لینک مستقیم - دانلود سخنرانی حسن عباسی - دانلود سخنرانی دکتر حسن عباسی با لینک مستقیم - دانلود سخنرانی دکتر عباسی - دانلود سخنرانی دکتر عباسی با لینک مستقیم - دانلود سخنرانی‌های حسن عباسی - دانلود سخنرانی‌های دکتر حسن عباسی - دانلود سخنرانی‌های دکتر عباسی - دانلود مستقیم - دکتر حسن عباسی - دکتر عباسی - دکتر عباسیdr-abbasi.ir - روش ارضا - روش اغنا - روش اغنایی و ارضایی - سخنرانی - سرآغاز مصرف گرایی - شهویه - عقلانی - غضبیه - فروید - قدرت تحمیل ارده - قدرت نرم - قوه شهویه - قوه غضبیه - قوه غضبیه و شهویه - مدگرایی - مرجع دانلود سخنرانی - مرجع دانلود سخنرانی حسن عباسی - مرجع دانلود سخنرانی دکتر حسن عباسی - مرجع دانلود سخنرانی‌های دکتر حسن عباسی - مصرف گرا نبودن - ملت چینی - نظام تمدنی - نظریه ی اورگانیکی - نیرو شهویه - نیرو غضبیه - نیرو غضبیه و شهویه - نیروی مخرب جنسی - کان سیومرکراسی

بستن


تجاوز به ذهن ۱ /مجموعه جلسات کلبه کرامت | جلسه ۲۷۵

تجاوز به ذهن 1 / جلسه ی 275 کلبه کرامت

قدرت نرم در چند جمله :قدرت تحمیل ارده خود به دیگری به روش اغنایی و ارضایی(به این معنا که اراده ی خود را به گونه ای تحمیل کنید که در آن هیچ اجبار و تهدیدی نباشد. همانند یک ماشین قابل کنترل)فروید معتقد بود که خشم و نیروی مخرب جنسی را در انسان‌ها کشف کرده است که اگر کنترل نشوند قادر به بر هم زدن نظام هستند.وی بر همین اساس نظام تمدنی را روی خشم و نیروی مخرب جنسی بنا نهاد .

سرآغاز مصرف گرایی:

ادوارد برنایز – خواهر زاده فروید – پس از او،طبق آموخته‌هایی از فروید دکترینی را ارائه داد:”مردم را وادار به خرید لوازمی‌میکنیم که به آنها نیازی ندارند.از این رو ،آن‌هارا به افرادی شاد و مطیع رهبران خود تبدیل میکنیم”.و این سرآغاز مصرف گرایی بود.

انسان از نظر فروید:

فروید معتقد بود انسان‌ها دارای دو نوع نیرو هستند ۱-غضبیه ۲-شهویه.وی معتقد بود این دو نیرو بقایای گذشته ی انسان‌ها هستند که افراد به علت خطرناک بودن،آنهارا سرکوب میکنند.فروید معتقد بود در انسان مانعی وجود دارد که نمیگذارد مسائل ناخوشایند و تمایلات مخرب،از بخش ناخودآگاه به بخش هوشیار یا خودآگاه برسد و حتی بخش خودآگاه از آن بی خبر است.

انسان از دیدگاه برنایز:

برنایز بر این عقیده بود که مردم نیازهایی دارند که اصلا منطقی و عقلانی نیستند. مثلا فرد یکبار نیاز طبیعی به لباس دارد.ولی معمولا بین فرد و کالا رابطه احساسی ایجاد میشود که فرد نیاز حقیقی به آن لباس ندارد اما با خریدن و پوشیدن آن،احساس بهتری پیدا میکند.اگر قائل به این تفکر باشیم واینگونه نیاز‌های کاذب را واقعی بپنداریم،فراتر از نیاز رفته و وارد مرحله مدگرایی میشویم.

 

 

 

 

واما…

در نظریه ی اورگانیکی جامعه سازی گفتیم جامعه مانند یک فرش است که ۳بخش را شامل میشود۱-تار‌هایی که از بالا به پایین می‌ایند،یعنی نظام۲-پود‌هایی که به صورت افقی هستند یعنی دولت۳-گره‌های فرش،یعنی ملت چینی.

تفاوت دو فرش در نقشه‌های متفاوت آنهاست و اینکه هر فرد را در کجای جامعه طوری بچینیم که نقشه زیبا تری داشته باشیم.یکی از خصوصیات جامعه مهاجر،مصرف گرا نبودن آن است.

مدت زمان: ۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

تاریخ : ۱۲ خرداد ۱۳۹۰

موضوع : تجاوز به ذهن ۱ – کان سیومرکراسی و بیو ماشین‌های خوشحال

فرمت: rmvb , mp3

کیفیت: عالی

 

دانلود فایل صوتی:

دانلود - Direct Download Link

حجم:۲۶ مگابایت

دانلود فایل تصویری:

دانلود به صورت پارت‌های ۱۴۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲: Direct Link

دانلود پارت ۳: Direct Link

دانلود پارت۴: Direct Link

حجم:۴۵۷ مگابایت

پسورد فایل (در صورت نیاز) : www.dr-abbasi.ir

منبع :دکتر عباسی

این ها را هم اگر دوست داشتی نگاه کن !!!!